Wednesday, February 25, 2009

Sesuatu yang baru....

Harini abah bawak balik orang baru, dia trade in orang lama. Tapi pada ketika saya menaip entry ni saya belum tenguk lagi orang baru tu.

Malam tadi saya beritahu Yaya, esok abah nak jual yang lama tu ganti baru. Yaya sedih sangat. Tergenang air mata dia.

"Nanti kalau mama dengan abah dia carik macam mana? Nanti dia dah takde.." kata Yaya dengan nada sebak..

mama explain, "Mama dengan abah dia kan takde. mana ada orang cari.."

Kesian anak mama. Ntah dia paham ke tidak apa yang mama cerita tu. Anyway, tak sabar nak tenguk reaksi Yaya petang ni.

4 comments:

Bahiyah Yunus said...

uiks...apesal achik yg berdebau nak tahu apa bendanya tu???

Honey D said...

kucing ker?

cikwawi said...

asu...

serprais!

cikwawi said...

honey...

serprais!