Monday, March 23, 2009

Jom shopping!


Hari Rabu minggu lepas saya gatai nak online shopping kat sini, berkenan dengan t-shirt budak2. Owner kedai nih baikhati sungguh. saya blom bayar dia dah pegi pos t-shirt tu. Dahla haritu online banking punyerla problem, last2 balik opis saya suruh suami bayar cash deposit.

Hari Jumaat tu sampaila barang2 yang saya order.. Sooo cute t-shirt2 tu semer.. tapi yang warna biru tu saiz M la puloks... takpe, tahun depan Haikal muat la tu.. heheheheh..

Saya belum 'melaramkan' budak2 tu guna t-shirt ni. Saya sedang menunggu waktu yang sesuai sebab saya sayang nak pakaikan t-shirt comel ni pada Haikal yang kuat merembes tu... nanti mama bagi pakai ye anak-anak...


p/s : Buat Sue shanteks, kalau mu ada t-shirt untuk mommy n daddy macam yang kaler maroon tu please book for me ye.. Kita nak bergaya sedondon anak beranak.. muahahahaha

No comments: