Thursday, May 26, 2011

Kerang bakar Pantai Remis...



On d way balik kampung di Skinchan, singgah sebentar di Pantai Remis. Masa ni hari Sabtu jam 5 petang. Sangat meriah Pantai Remis time-time macam ni. Cuaca agak panas & acik bawak baby, so takdela beria2 snap gambo tepi pantai kan. datang sini sebab nak makan kerang bakar je..

Restoran jual kerang bakar, lokan, udang, sotong, ikan dan lain-lain..


Sotong bakar atas daun pisang.. Rasanya tak macam rasa kena bakar.. Macam kena stim ajer..

Kerang bakar pun okey la.. Takdela WOW! kan rasanya.. yang besar2 sedapla, tiba yang kecik2 banyak yang hangit deee... sambal kicap & air asam pun biasa ajer..



Waktu kejadian adalah selepas acik kekenyangan melantak nasik kenduri aqiqah member En Suami. Makan kari kambing yang sedap, lauk-pauk kampung, pulut kuning, mushroom soup, kuih muih, puding koktail, buah-buahan dan tak lupa 3 gelas air sirap. Agaknya sebab tu time makan kerang bakar tu semer dah jadi rasa biasa-biasa ajer... I'm Sorry! (^_^)

4 comments:

Nieza Ishak said...

nieza asyik dok tertangguh nak makan kerang bakar kat situ. Kalo petang2 sambil ambik angin mesti bestttt ... nyum nyum

cikwawi said...

mmg best la kat situ.. cam aman damai je.

Shima Md. Zahar said...

alooo.. puan Doc.. menjejes air liur tengok kerang nie.. udah lama tak menyentap kerang.. besar plak tu..

cikwawi said...

shima, make sure pergi time tgh lapar tau.. baru la sedap!