Monday, October 13, 2008

Buat suamiku.....

Some things I hate about you...

1. saya tak suka kalau abang keluar jumpa member2 abang dan tinggalkan saya dan anak2 kat rumah sebab nanti kalau anak2 meragam saya jadik tensen sebab abang takde kat rumah....

2. saya tak suka kalau saya kena mintak tolong abang buatkan susu anak sebab nanti abang lengah2 sampai saya jadik tensen dan saya pegi buat sendiri susu tu sebab saya nak buat abang rasa bersalah sebab lengah2 buatkan susu anak......

3. saya tak suka kalau abang kata saya ni malas mop lantai, sebab saya dah penat jaga anak2 dan kemas2 apa yang patut dan basuh baju dan lipat baju dan masak2 yang patut, sedangkan abang pun belum pernah lagi mop lantai tu....

4. saya tak suka kalau abang kata saya malas basuh periuk n kuali, sebab periuk n kuali tu selalunya abang yang tak basuh lepas masak....

5. saya tak suka kalau saya dah penat2 masak abang kata masakan saya tak sedap, atau komplen kata kulit kuih karipap tu tebal sebab seumur hidup saya baru 3 kali saya buat kuih karipap....

p/s: Perkara-perkara di atas merupakan luahan hati seorang suri rumah yang tensen sebab masalah2 yang berbangkit over d weekend.... huhhuhuhuhuhuhuuuuuu

2 comments:

Our Dreams Of Life said...

adei wawi, sabar je la..nak wat camne..kalau le sang suami semua dapat baca isi hati seorang isteri kan..kan..kan

cikwawi said...

kak ina,
bila baca macam bengong je kan...

sebab tu luahkan kat sini..