Monday, October 13, 2008

Gerak Hatiku... (bukan Gerak Khas ye..)

Anda percaya pada instinct?

Saya terpaksa mengakui bahawa saya memang mempunyai instinct yang kuat... yang boleh saya percayai... dan yang sepatutnya saya ikut (follow your instinct gitu kekdahnya...)

Antaranya kejadian baru2 ini...

Boss kecik bagi kerja, pesannya cuba siapkan kerja ni sebelum boss besar balik bekerja setelah cuti yang panjang (almost 1 month)..

Well, disebabkan saya dalam mood nak sambut raya, saya lengah2 kan kerja tu.. Buat presentation yang saya tak suka sebab saya tak pandai...

Last week saya cuma buat layout. Keypoint takdak. Saya malas cari..

Harini boss besar dah masuk kerja.. Dalam hati masakla aku kena marah sebab keje tak siap...

Sekali tu boss besar cakap tak payah buat presentation tu sebab dia nak pass ke boss lain.

Dalam hati, nasib baik aku tak buat apa2. Kalau tidak, wasted...

Selalu jadik macam ni, kalau saya berat hati nak buat satu2 kerja tu mesti sebab2 yang macam ni akan berlaku.

Instinct ke?

No comments: